POD NR TEL.: 18 20 150 87,
- prowadzenie wykazu lokali, właścicieli lokali, najemców oraz weryfikowanie stanu prawnego i faktycznego nieruchomości,
- prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wspólnej wymaganej przez przepisy prawa budowlanego i właściciela,
- dokonywanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości zgodnie z przepisami prawa budowlanego,
- zagwarantowanie utrzymania czystości pomieszczeń służących do użytku wspólnego oraz terenu na zewnątrz budynku należącego do nieruchomości wspólnej,
- zapewnienie dla nieruchomości dostaw energii elektrycznej, energii cieplnej, wody, odprowadzania ścieków i wywozu śmieci,
- wykonywanie konserwacji i bieżących napraw na terenie nieruchomości wspólnej,
- usuwanie awarii i ich skutków,
- ubezpieczenie budynku,
- opłacanie podatków i innych opłat publicznoprawnych dotyczących nieruchomości wspólnej o ile nie są one pokrywane bezpośrednio przez właścicieli,
- zawieranie w imieniu wspólnoty umów wynikających z obowiązków Zarządcy oraz kontrolowanie prawidłowości ich wykonania oraz regulowanie wynikających z nich zobowiązań,
- reprezentacja właścicieli w sprawach dotyczących zwykłego zaządu nieruchomością,
- przygotowywanie i prowadzenie zebrań Wspólnoty,
- przygotowywanie rocznego planu gospodarczego Wspólnoty ,
- otwarcie rachunku bankowego dla Wspólnoty oraz przeprowadzanie przez niego wszelkich rozliczeń,
- prowadzenie pozaksięgowej ewidencji kosztów i przychodów nieruchomości wspólnej,
- ustalanie zaliczek na pokrycie kosztów nieruchomości wspólnej,
- ustalanie kosztów dotyczących nieruchomości wspólnej w tym wydatków na bieżącą konserwację, remonty, opłaty z tytułu dostawy mediów oraz wywozu śmieci,
- ustalanie stanu należności i zobowiązań, przychodów, wydatków oraz stanu środków pieniężnych,
- sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego,
- rozliczanie zaliczek wnoszonych przez właścicieli na koszty utrzymania nieruchomości wspólnej oraz na dostawy mediów i wywóz śmieci,
- egzekwowanie od właścicieli należnych zaliczek i opłat,
- nadzór i kontrola wodomierzy, ciepłomierzy i innych urządzeń pomiarowych zainstalowanych w budynku,
- nadzór nad wykonywanymi remontami, konserwacjami i modernizacjami oraz dokonywanie stosownych zmian w dokumentacji budynku,
- sporządzanie w imieniu Wspólnoty sprawozdań do Urzędu Skarbowego i Głównego Urzędu Statystycznego
- wszelkie inne czynności wynikające z zawartej umowy o zarządzanie nieruchomością.
Na co dzień współpracujemy z firmą Ekorem, która zajmuje się budowaniem i remontowaniem, dzięki czemu możemy służyć Państwu radą i pomocą również z zakresu spraw remontowo-budowlanych.
Naszym celem jest jak najlepsze wywiązywanie się z wszelkich powierzonych nam obowiązków. Pragniemy osiągnąć ten cel poprzez rzetelne i terminowe ich wykonywanie, duże zaangażowanie oraz stałą współpracę z Zarządem Wspólnoty.